logo-aiko-toshi

Azanova – vernieuwende azaleatelers

Ze schenken grote aandacht aan kwaliteit en zoeken steeds naar de meerwaarde voor de consument. Fris watervoordevis werd ingeschakeld om zijn azaleasoorten, Aiko en Toshi, op een originele manier te presenteren. We werkten hiervoor een mooi concept uit,… logo, pancartes, etiketten, beursstanden, …

Floralien 2016

Voor de Floraliën 2016 werkten we een zeer origineel concept uit om Aiko & Toshi te  presenteren. Bloemen zijn tekens van emotie. Mensen al evenzeer. De combinatie van beide leverde sprekende portretten, omgeven door de rode, roze en witte azalea’s. Het was vooral verrassend door de veelheid van emoties tussen de zwart-witte foto’s van de stoere mannen in deel 1 en de ludieke, kleurige settings van beelden en bloemen in het tweede deel.

De stand won de eerste prijs in de reeks Artistieke Prijzen, voor meest creatief en vernieuwend concept in de categorie ‘Azalea’.